Veelgestelde vragen
Wat is het verschil tussen een opgestuurde en een digitale cadeaubon?
Bij de bestelling van een digitale cadeaubon krijgt u direct de bestelde cadeaubon(nen) per e-mail toegestuurd. De codes kunnen dan direct verzilverd worden.
Indien u kiest voor het opsturen van een cadeaubon duurt het 1-2 werkdagen alvorens u de cadeaubonnen en de bijbehorende codes per post ontvangt. U krijgt dan een gedrukte cadeaubon verpakt in een grote envelop met daarin een folder en een kleinere envelop, waar u nog een persoonlijke boodschap op kunt schrijven.
Wat is de geldigheidstermijn van een cadeaubon?
Cadeaubonnen zijn altijd geldig in het jaar van aankoop en het daaropvolgende jaar. De geldigheidstermijn staat op de cadeaubon vermeld alsmede in de bevestigingsmail van de order.
Dus cadeaubonnen uitgegeven in 2024 zijn tot en met 31-12-2025 geldig. Cadeaubonnen uitgegeven in 2023 zijn tot en met 31-12-2024 geldig.
Hoe lang duurt het voordat de cadeaubon aankomt?
Indien u een digitale cadeaubon heeft besteld, krijgt u deze binnen enkele minuten per e-mail toegestuurd. De codes kunnen dan direct verzilverd worden.
Cadeaubonnen die op een werkdag voor 15.00 uur per post worden besteld, worden altijd dezelfde dag nog verstuurd. Voor de levertijden zijn wij afhankelijk van PostNL. Dit duurt meestal 1 à 2 werkdagen. Cadeaubonnen die naar België worden verstuurd hebben vaak een levertijd van 4 à 5 werkdagen.
Hoe weet ik of mijn aanvraag is doorgekomen?
In principe ontvangt u direct na uw bestelling een bevestigingsmail met alle gegevens. Let op! Deze verdwijnt regelmatig in de map 'Ongewenste e-mail of 'Spam'. Indien u binnen 10 minuten na uw bestelling geen mail heeft ontvangen kunt u een e-mail sturen naar info@happenentrappen.nl. Vermeld hierin duidelijk uw naam en het aantal cadeaubonnen dat u besteld heeft.
Ik heb een cadeaubon besteld per e-mail, maar ik heb deze niet ontvangen per e-mail?
Indien u een digitale cadeaubon heeft besteld, krijgt u deze binnen enkele minuten per e-mail toegestuurd. Het komt wel eens voor dat deze in uw mapje 'Ongewenste e-mail of 'Spam' wordt geplaatst. Hier kunt u de e-mail dan terugvinden. Indien u na uw bestelling ook geen mail heeft ontvangen in uw mapje 'Ongewenste e-mail' of 'Spam', dan kunt u een mail sturen naar info@happenentrappen.nl met het onderwerp "Geen e-mail cadeaubon". Vermeld hierin duidelijk uw naam en het aantal cadeaubonnen dat u heeft besteld.
Hoe kan ik cadeaubonnen bestellen als ik in België of Duitsland woon?
Voor onze Belgische klanten is dit geen probleem, u kunt eenvoudig met Bancontact betalen.
Bent u woonachtig in Duitsland? Stuur dan een e-mail naar info@happenentrappen.nl Vermeld hierin duidelijk:
- Uw adres
- Het aantal cadeaubonnen
- Uw telefoonnummer
U kunt het totaalbedrag van uw cadeaubonnen (aantal personen x 47,95 euro) overmaken naar:
- Rekeningnummer: 157334619
- IBAN: NL98RABO0157334619
- BIC / Swift: RABONL2U
Stuur de betaalbevestiging of een printscreen van uw betaling mee met de reservering voor een snelle afhandeling. U ontvangt van ons een persoonlijke bevestiging van uw reservering.
Ik heb een cadeaubon gekregen. Hoe kan deze bon verzilveren?
U dient een reservering te plaatsen door het reserveringsformulier bij de gewenste route in te vullen. Aan de rechterkant van het formulier kunt u onder het kopje "Cadeaubonnen" het 10-cijferige nummer invullen dat op de cadeaubon is vermeld.
Staat de cadeaubon op naam?
Nee, de cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden. Onze cadeaubonnen bestaan uit een unieke 10-cijferige code, welke eenmalig kan worden ingevoerd bij het plaatsen van een reservering.
Waarom is het 10-cijferige nummer niet zichtbaar op de cadeaubon die ik per e-mail heb besteld?
Indien u de cadeaubon direct opent vanuit uw e-mail dan kan het voorkomen dat het 10-cijferige nummer niet zichtbaar is. U kunt het bestand het beste opslaan en daarna openen met Adobe Acrobat Reader. Het 10-cijferige nummer wordt nu zichtbaar. Indien dit niet het geval is dan kunt u altijd contact opnemen via
info@happenentrappen.nl.
Hoe gaat fietsverhuur in z'n werk?
Bij onze routes staat bij de praktische informatie het kopje "Fietsverhuur". Hieronder treft u de contactgegevens van een fietsverhuurder in de buurt van het startpunt. Aangezien Happen en Trappen zelf niets met fietsverhuur doet, verzoeken wij u vriendelijk om dit vooraf zelf te regelen met de desbetreffende fietsverhuurder zodat u hiervan verzekerd bent.